Mansikkapaikka Kansallisteatterissa 2.5. klo 19:00

Sofi Oksasen uutuusnäytelmään on varattu 15 lippua, ilmoittautumiset 14.3. mennessä linkin kautta. Lipun hinta 49e/eläkeläiset, 55e/normaali.

Juhlat metsässä eli piknikretki Seurasaareen 21.5. klo 16:15

Marttaliiton vuoden teema on metsä, tähän liittyen järjestämme retken.

Tapaaminen Seurasaaren sillalla klo 16:15, josta jatkamme kävellen sopivalle retkipaikalle.

Outi Kuuliala pitää meille joogahetken ja nautimme eväistä (kahvi, tee, karjalanpiirakat, pullat) Seurasaaren luonnossa. Varaa mukaan isuinalusta ja tietysti säähän sopiva vaatetus. Retkellä on säävaraus, jos sataa paljon, retki peruuntuu. Tästä ilmoitamme erikseen ilmoittautuneille. Ilmoittautumiset alla olevan linkin kautta 16.5. mennessä.

Toivotaan hyvää säätä!

Suomenlinnan lelumuseoon tutustuminen ja kahvilassa teetarjoilu 5.6. klo 17:00

Tervetuloa TerveysMarttojen kanssa Suomenlinnaan nauttimaan yhdessä Iltapäiväteehetkestä ja teemaistelusta Cafe Samovarbarissa. Samalla tutustutaan samassa paikassa sijaitsevaan lumoavaan lelumusoon opastetulla kierroksella.

ltapäiväteetarjoilu Samovarbarissa: Teehetki sisältää 4 kpl pieniä suolaisia ja 4 kpl pieniä makeita oman keittiön herkkuja. Lisäksi tee-menun mukaisia teelaatuja haudutettuna oman valinnan mukaan.

Iltapäiväteen jälkeen tutustutaan Lelumuseoon oppaan johdolla.

Iltaamme emännöi Cafe Samovarbarin ja lelumuseon omistaja Petra. Hän myös leipoo kaikki tuotteet itse.

Aika: Ke 5.6.24 klo 17.00 (sovitaan myöhemmin, moneltako tavataan Kauppatorilla)

Paikka: Suomenlinnan Lelumuseo

Hinta: Iltapäivätee 25,-/hlö. Museoliput 7,- / 5,-. TerveysMartat kustantavat opastetun kierroksen Lelumuseossa. Kierros kestää noin tunnin. Mukaan mahtuu 15 osallistujaa.

Ilmoittautumiset viimeistään 22.5.