Ajankohtaista

TerveysMarttojen hallitus kokouksessaan 11.11.2021. Kuvassa istumassa vasemmalta Marketta Kupiainen, Tarja Viitamäki puheenjohtaja, Kati Ylikahri varapuheenjohtaja ja Marjatta Karkkulainen. Takarivissä vasemmalta Outi Väistö sihteeri-rahastonhoitaja, Tuula Salmivaara-Pesonen ja Ann-Marie Turtiainen.

TerveysMarttojen vuosikokouksessa 17.3.2022  erovuorossa olevat jäsenet valittiin uudelleen kaudelle 2022-2023. Puheenjohtajaa ei valittu, koska nykyinen puheenjohtaja on valittu 2021-2022,

Hyvät TerveysMarttojen jäsenet!

Kuluneen kahden vuoden ajan TerveysMarttojen toiminta on ollut hiljaista, johtuen koronan aiheuttamista rajoituksista. Myös osallistuminen on ollut aika niukkaa niihin tapahtumiin, joita olemme järjestäneet. Toivottavasti nyt alkaisi koittaa paremmat ajat ainakin rajoitusten suhteen.

Haluaisimme rohkaista teitä kaikkia osallistumaan kevään tapahtumiin. Maaliskuussa oli tutustuminen Nordean pankkimuseoon ja sinne olikin hyvin osallistujia. 20.4. klo 19.00 on varattu Kaupunginteatteriin 15 lippua hyvät arvostelut saaneeseen Mikko Räsäsen tulevaisuus esitykseen. Toukokuussa järjestämme TerveysMarttojen oman oopperaillan Stadin ammattiopistossa Hattulantiellä oopperan Stage24 kautta. Tällöin on mahdollista jäsenillan merkeissä kuunnella Karita Mattilan esitystä suorana Oopperasta.

1.6. klo 17.00 on varattu opastus uudistettuun Villa Gyllenbergin taidemuseoon  Kuusisaaressa. Siellä on Torsten Wasastjernan näyttely Satujen ja fantasian maailma. Kesäkuulle olemme järjestämässä myös vierailun Annalan huvilalle Hämeentiellä. Päivämartoilla on omaa toimintaa, joka siis tapahtuu päiväsaikaan. Lukupiiri jatkaa myös toimintaansa. Näistä kaikista tapahtumista tiedotamme vielä tarkemmin lähempänä ajankohtaa. Otamme myös mielellämme vastaan ehdotuksia, mitä voisimme yhdessä tehdä.

Meillä on TerveysMarttojen puitteissa hieno yhteisö, jossa on mahdollisuus tavata muita, tutustua erilaisiin kohteisiin ja samalla jakaa omia kokemuksia. Tärkeää on ollut myös vähävaraisten lapsiperheiden tukeminen joulun alla. Tänä vuonna voisimme katsoa, miten saisimme tämän avun kohdennettua Ukrainan sodasta kärsiville perheille tai lapsille. Toivottavasti saamme tauon jälkeen toiminnan jälleen eloon ja pääsemme tapaamaan teitä kaikkia! .

TerveysMarttojen hallituksen puolesta:
Tarja Viitamäki