Yhdistyksemme

Terveysmarttojen hallituksen jäsenet 2023: Ann-Marie Turtiainen,Marja Roos, Tarja Viitamäki, Tuula Salmivaara-Pesonen, Tarja Saarinen, Kati Ylikahri

Yhdistyksemme

TerveysMarttojen puheenjohtajana toimii Tarja Viitamäki

Varapuheenjohtajana Kati Ylikahri

Rahastonhoitajana Eeva Väistö

TerveysMarttoihin saa yhteyden sähköpostilla terveysmartat(a)gmail.com

Toimintamme painottuu kulttuuriin; teatteriin, konsertteihin, taidenäyttelyihin, ruokakursseihin sekä erilaisiin retkiin lähialueille. Lisäksi järjestämme jäsenillat kaksi kertaa vuodessa. Yhdistyksessä toimii myös kaksi lukupiiriä.

Tekemämme hyväntekeväisyys on viime vuosina kohdistunut vähävaraisiin lapsiperheisiin ja vuonna 2023 aloitimme Kivelän seniorikeskuksessa vanhusten ulkoilutuksen vapaaehtoisina.

Yhdistyksemme kuuluu jäsenenä Uudenmaan Martat ry:hyn, johon myös muut alueen yhdistykset kuuluvat. Tutustu toimintaan sivuilla www.martat.fi/uusimaa

Piirit kuuluvat jäseninä Marttaliittoon, joka toimii piirien valtakunnallisena keskusjärjestönä. Marttajärjestön omat internetsivut, joista löytyy paljon tietoa, ovat osoitteessa www.martat.fi. Lisäksi martat ovat Facebookissa, Twitterissä @marttaliitto ja Instagramissa.