Tapahtumat

TULE JUHLISTAMAAN TERVEYSMARTTOJEN KANSSA 120-VUOTIASTA MARTTAJÄRJESTÖÄ KIVELÄN SAIRAALAAN 31.1.2019 KLO 17-19.00. VOIT OTTAA MUKAAN YSTÄVIÄ, JOTKA OVAT KIINNOSTUNEITA MARTTATOIMINNASTA.

Ilmoittautumiset nettisivujen kautta.

__________________________

KINKY BOOTS

TerveysMartoille on 20 lippua suuren suosion saavuttaneeseen musikaaaliin Kinky Boots Helsingin kaupunginteatterissa 13.3.2019 klo 19.00.  Lipun hinta on 78 e, paikat ovat permannolta riveiltä 8 ja 9.

Ilmoittautumiset nettisivujen kautta viimeistään 6.2.2019.

____________________________________

RUOKAKURSSI HURMAAVA THAIMAA 21.5.2019 KLO 17-20.30

Kurssin hinta on 40 e/osallistuja. Kurssi pidetään Uudenmaan Marttojen tiloissa Lapinlahdenkadulla. Ilmoittautumiset nettisivujen kautta.

_____________

VUOSIKOKOUS 19.2.2019

THAIS-OOPPERA

KANSALLISOOPPERASSA KESKIVIIKKONA 13.2.2019 klo 19.00

Lipun hinta on 69 euroa. Ilmoittautumiset 14.12.mennessä nettisivujen kautta. Lippujen lunastus on 16.12.

oopperan juoni:

Munkki Athanaël on nähnyt Aleksandriassa kauneudestaan kuuluisan kurtisaani Thaïsin ja päättänyt käännyttää hänet. Hän tapaa Thaïsin nuoruudenystävänsä Niciasin luona ja lupaa Thaïsille ikuista rakkautta ja elämää. Munkin puheet vaikuttavat Thaïsiin, ja seuraavana aamuna  hän päättää tuhota kaiken omistamansa ja jättää entisen elämänsä

Athanaël vie Thaïsin luostariin, mutta ei voi unohtaa häntä. Näky kertoo Athanaëlille Thaïsin olevan kuolemaisillaan. Athanaël kiirehtii hänen luokseen ja tunnustaa kaiken puheen ikuisesta elämästä olleen valetta: todellisuudessa hän on koko ajan himoinnut Thaïsia. Syntisestä naisesta oli tullut pyhä, pyhästä miehestä syntinen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOULULAHJAKASSIT JOULUNA 2018

Tänäkin jouluna lahjoitamme perinteiset joululahjakassit vähävaraisille helsinkiläisille lapsiperheille, yhden kassin arvo on n. 35 e ja tavoitteemme on lahjoittaa 30 kassia. Voit tehdä lahjoituksen lahjakassien hankintaan TerveysMarttojen tilille FI46 8000 1871 0298 32

viitenumero 1012.

Otamme vastaan myös erikokoisia lasten villasukkia, joten kaikki neulojat/kutojat, puikot heilumaan. Sukkia, ja myös kintaita,  voi tuoda jäseniltaan tai toimittaa ne viimeistään 7.12.2018 Kallion virastotaloon Marketta Kupiaiselle tai muille hallituksen jäsenille.