Il Divo 30.10. klo 19.30 Helsingin Jäähallissa

ilmoittautuminen päättynyt

-----------------

Lapinlahden sairaalaan on varattu opastettu kävelykierros, Mielen huoneet,

keskiviikkona 29.8.2018 klo 16.30.

Kierros kestää 2 tuntia. Kierroksen hinta on 15 e.

Kierroksen aikana sukelletaan Lapinlahden sairaalan monipuoliseen historiaan sekä rakennukseen

oleellisesti liittyvien ihmisten tarinoihin. Kierroksella vieraillaan esim Aleksis Kiven vanhassa huoneessa.

Lisäksi syvennytään yleisellä tasolla mielenterveystyön kehitykseen aina keskiajalta nykypäivään sekä

sairaalan mykytilanteeseen kulttuurin ja mielen hyvinvoinnin keitaana.

Voit ilmoittautua tähänkin nettisivujen kautta  http://terveysmartat.marttayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautumislomake/

Laitamme tästä vielä uuden ilmoituksen loppukesästä.

---------------------

TerveysMartoille on varattu 20 lippua Pepe Willbergin konserttiin

Aleksanterin teatteriin torstaina 11.10.2018 klo 19.00

.

Lipun hinta on  44 e. Paikat on riviltä 4.

Ilmoittautumiset nettisivujen kautta http://terveysmartat.marttayhdistys.fi/tapahtumat/ilmoittautumislomake/

viimeistään 13.8.2018.

PEPE WILLBERG
SUA AIKA PARANTAA

Konsertissa kuullaan Pepe Willbergin musiikkia kuudelta eri vuosikymmeneltä: rakastetuimpia hittejä, vuoden 2014 kultalevyn suosikkeja, uusia singlejä sekä makupaloina komeita tenoriaarioita.

Maamme eturivin laulajiin lukeutuva Pepe Willberg haluaa kiitoksena uskolliselle kuulijakunnalleen järjestää huippuorkesterinsa kanssa nostalgisen konsertin historiallisessa Aleksanterin teatterissa. Orkesterin kokoonpanoa on laajennettu ja siinä on mukana jousia, puhaltimia ja patarumpuja.

Pepe Willberg tunnetaan monipuolisena laulajana ja tulkitsijana, jonka ääni on ainutlaatuinen. Hän yllättää monipuolisuudellaan kerta toisensa jälkeen. Uralle on tuonut huimaa nostetta valtaisaksi arvostelumenestykseksi muodostunut, kultaa myynyt Pepe & Saimaa -albumi. Willberg levyttää edelleen uutta musiikkia, mutta on ottanut ohjelmistoonsa myös muutamia tenoriaarioiden klassikoita ja laajentanut siten repertuaariaan aivan uudelle alueelle.Aleksanterin teatteriin

--------------------

KOM-TEATTERIN VERIRUUSUT 13.9.2018 klo 19.00 Kapteeninkatu 26

Esitys on saanut loistavat arvostelut mm. Aamulehdessä ja Helsingin Sanomissa

Mitä tuntuu nälkä, kylmyys ja kurjuus? Miltä tuntuu ystävyys ja rakkaus? Miltä tuntuu ampua ihminen? Entä miltä tuntuu pukea ensimmäistä kertaa housut hameen sijaan?

15-vuotias Sigrid saa ensimmäisen työpaikkansa Valkeakosken paperitehtaalta. Pian tehtaantyttöjen elämä kuitenkin mullistuu, kun Valkeakoskelle perustetaan työväen punakaarti ja naiskaarti. Kylän, kunnan ja maan rikki repivä sisällissota alkaa.

Veriruusut on koskettava tarina kahtia jakautuneesta kansasta ja sen ihmiskohtaloista vuonna 1918. Se kuvaa Suomen historian järkyttävintä aikaa nuorten naisten näkökulmasta. Samalla se on tarina rakkaudesta, ystävyydestä ja toisista välittämisestä.